Strona 954 z 3048 PierwszyPierwszy ... 454 854 904 944 952 953 954 955 956 964 1004 1054 1454 1954 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 9,531 do 9,540 z 30474
Like Tree69314Lubią to

Wątek: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

  1. #9531
    Awatar Gorczynka
    Gorczynka jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    01-06-2016
    Mieszka w
    Łódź
    Posty
    80

    Domyślnie Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

    witam,
    Dołączyłam wczoraj do forum... i na razie czytam i przeglądam forum. Miło wypić poranną herbatkę w miłym towarzystwie

    Pozdrawiam
    Marzenna

  2. #9532
    sabinka57 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    27-01-2015
    Posty
    4,106

    Domyślnie Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

    Dzień dobry
    nie było mnie trochę ale zalatana byłam bo moja rodzinka z Kraśnika jest na wczasach nad morzem i przy okazji wpadli i nawet mnie zabrali na kilka godzin do siebie
    dziewczyny mnie możecie nawoływać i to głośno bo czasem mam doła i siedzę sobie w nim samiutka i po cichutku, to nawet dobrze jak jakiś przyjazny głos dopomina się o kilka słów ode mnie, wiem wtedy, że ktoś o mnie trochę myśli i nie jestem sama
    teraz z dołku nie siedzę ale moja waga woła o pomstę z nieba - od przyjazdu z Anglii ( koniec kwietnia) gdzie schudłam bezproblemowo do 80 kg ( czyli ponad 2 kg) przytyło mi się ( też bezproblemowo ha ha) do 82,9 - stan na dzisiaj...zgroza...od początku akcji tabelkowej 800 g w górę !!!!

  3. #9533
    sabinka57 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    27-01-2015
    Posty
    4,106

    Domyślnie Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

    Witaj Gorczynko

  4. #9534
    sabinka57 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    27-01-2015
    Posty
    4,106

    Domyślnie Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

    Rene ciekawe informacje o tym widłaku, poczytałam sobie a przy okazji przypomniałam sobie, że zapominam pić pokrzywę którą pijam ( niezbyt regularnie) - i tu Agnieszko podziwiam cię za konsekwencję i w tej dziedzinie bo ty pijesz regularnie a ja jak mi się przypomni
    Maniusiu szkoda bardzo, że tyle waszej roboty no i kasy poszło na marne, tak mieliście ładnie - wiem bo przecież wrzucałaś fotki nowego oczka wodnego...ale ulewy narobiły w wielu rejonach ogromnych szkód, sama wrzucałaś fotki z innej części miasta...
    u mnie popadało solidnie i pogrzmiało przedwczoraj a poza tym spokojnie...

  5. #9535
    Awatar Gorczynka
    Gorczynka jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    01-06-2016
    Mieszka w
    Łódź
    Posty
    80

    Domyślnie Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

    Czy jest jakiś "przewodnik" po forum? Chciałabym uzupełnić swój profil ale nie bardzo wiem jak. Nie bardzo tez wiem jak dodać strażnika wagi Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc oraz wyrozumiałaość

  6. #9536
    Awatar kalahari
    kalahari jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    28-01-2015
    Mieszka w
    italia
    Posty
    989

    Domyślnie Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

    ciao gorczynko!
    suwak: wejdz na link pod nim www.dieta.pl

    gammo--dlaczego mialabys zle wygladac w mojej kreacji skoro jestes ciensza ode mnie????????

    sabinko--nie narzekaj, nie jestes ani sama ani samotna, cos sobie zle interpretujesz swoje emocje....
    dzisiaj u nas swieto!!!!! (czerwone)
    swieto republiki -----w referendum w 1946 roku wygrala republika i monarchia pojechala na zeslanie......po 85 latach krolowania i 20 wspierania faszyzmu.
    wynik wcale nie byl taki bardzo zdecydowany..
    cos jak i u nas po wojnie, pamietacie 3X tak?
    historia raczej nie zmienia sie ,lubi byc monotonna?powtarzajaca sie w roznych czasach i przestrzeniach......od zawsze.

    poza tym wczoraj byl teatr w zk. chlopaki dali czadu(burza szekspira w skrocie)...powiedzialabym, ze nawet troche za bardzo sie "popisali" na koniec w skeczach swojego autorstwa...
    widzialam na widowni troszke skonsternowane twarze.....

    maniusiu: a czy zaby zdazyly zlapac kamizelki ratunkowe, ktore zapewne byly na pomoscie?
    a ja, az sie boje pomyslec jak tam moja chalupa przetrwala te ulewy (kolo radomska)
    Ostatnio edytowane przez kalahari ; 02-06-2016 o 11:55

  7. #9537
    Awatar Gorczynka
    Gorczynka jest nieaktywny Nowy na forum
    Dołączył
    01-06-2016
    Mieszka w
    Łódź
    Posty
    80

    Domyślnie Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

    Hej kalahari- udało się . Czuję się trochę jak małe dziecko, które stawia pierwsze kroki. Ciesze sie ze znalazłam to forum -myslę że dzieki waszemu wsparciu będzie mi lżej się zmagać w tej walce
    Ostatnio edytowane przez Gorczynka ; 02-06-2016 o 12:27

  8. #9538
    Awatar Agnieszka111
    Agnieszka111 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    27-01-2015
    Mieszka w
    łódzkie
    Posty
    7,536

    Domyślnie Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

    Cześć Gorczynko

    Jak wejdziesz na kółko zębate na zielonej belce u góry strony, to po lewej stronie będziesz miała możliwość dokonaia różnych swoich ustawień, np, awatara, prywatności profilu i tak dalej

    Sabinko, ok. masz jak w banku...będę Cie wołać

    Magda, już widzę oczami wyobraźni konsternację na twarzach odbiorców Burzy w wykonaniu Twoich podopiecznych

  9. #9539
    Awatar Agnieszka111
    Agnieszka111 jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    27-01-2015
    Mieszka w
    łódzkie
    Posty
    7,536

    Domyślnie Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

    aaaaaaaaa, już widzę Gorczynko, że Magda Cię poinstruowała

  10. #9540
    Awatar kalahari
    kalahari jest nieaktywny Znany na forum
    Dołączył
    28-01-2015
    Mieszka w
    italia
    Posty
    989

    Domyślnie Odp: Zawziete po 40-tce- Wirtualna Grupa Wsparcia

    agnieszko,
    konsternacja to pestka bo dyr-ka tym razem nawet slowa w podziekowaniu nikomu nie powiedziala....
    jeszcze sie to nigdy nie zdarzylo...
    znaczy sie , ze zrobili piorunujace wrazenie-nie ma co owijac w bawelne.
    ciekawe jakie uslysze jutro komentarze..
    przyznac musze, ze byli bardzo przekonujacy,wyluzowani i spontaniczni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •