Oczywiście pomyłka - to Dar Młodzieży a ta przed nim czyli ja to oczywiście mlodziez
Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka
Oczywiście pomyłka - to Dar Młodzieży a ta przed nim czyli ja to oczywiście mlodziez
latte macchiato.jpg- witam w niedzielę
Sabinko, nawet nie przyszloby mi do głowy, żeby inaczej pomyśleć ...oczywiście, że Ty młodzież jesteś
Maniusiu, dzięki za przepis bardzo lubię malibu , a takie własnej produkcji na pewno będzie dużo smaczniejsze
Krysiu, ja też...ale nawet wtedy, gdy mieszkaliśmy w malutkim mieszkaniu, to lubiłam remonty...no lubię po prostu i już
Jolu nie mam zupełnie doświadczenia w opiece nad starszymi ludźmi, ale wiem, jacy potrafią być uparci
Kasiu, jak tam imprezka ?
Dopiję kawę i lecę na kijki, bo potem będzie za gorąco i strasznie komary tną Dobrej niedzieli
Witam niedzielnie!
Aga-dzieki za kawke. Alez to ciacho wielkie! Az w oczy kole!
Imprezka bylaby bardzo fajna...gdyby nie bolaca glowa!
U nas sa takie upaly, ze strach...a Kasia lubi experymentowac i kilka dni temu odstawila lek na nadcisnienie...
No i sie porobilo!
No ale nic-dostalam nauczke i tabletki znowu sa grzecznie brane...
Po prostu myslalam, ze sprawdze, ze skoro cisnienie sie od jakiegos czasu unormowalo...to zobacze jak bedzie bez tabletek...
No i zobaczylam!
Dzis przyjezdzaja moje dzieci...idziemy razem na obiad do wloskiej restauracji...
Madziu...ciagle mysle o was...
Dzien dobry
Agnieszko...
dzieki za piekna kawke i w dodatku z takim apetycznym ciachem ... w realu udaje mi sie ostatnio stronic od takowych , ale wirtualne przeciez nie pojdzie mi w boczki , wiec pozeram wzrokiem ....